Reparation og belønning
Vi designer vores produkter med kvalitet og holdbarhed i tankerne, lavet til at holde. Det er vigtigt at behandle dine Coster Copenhagen-dele med kærlighed og omhu, især da vi bruger sarte og ansvarlige materialer til hver eneste af vores produkter. Kontinuerlig brug og vask kan i sidste ende resultere i små huller, løse knapper eller stropper eller en knækket søm. I stedet for at kassere dit produkt eller erstatte det med noget nyt, opfordrer vi dig til at overveje at reparere det for at få det til at holde længere.
Reparér i stedet for at udskifte.
REPARATION
Normalt gælder en garanti på ethvert købt produkt i 2 år, men vi designer vores produkter til at blive brugt og elsket i meget længere tid! Vi tror ydmygt på, at vi har lavet et kvalitetsprodukt - derfor forpligter vi os til en livslang reparationsgaranti. Du er derfor altid velkommen til at kontakte os, hvis dit Coster Copenhagen-køb skulle have behov for reparationsservice.
For at undgå forsendelse frem og tilbage og derved spare miljøet lidt, opfordrer vi dig til enten at ordne det selv eller støtte din lokale skrædder. Mindre problemer kan sagtens klares derhjemme med det, du allerede har, mens en dygtig skrædder kan hjælpe dig med mere komplekse sager. Ved at gøre det, belønner vi dig for at forlænge levetiden på dit Coster Copenhagen-køb i stedet for at smide det ud.
BELØNNING
Vi vil gerne takke dig for at yde førstehjælp til dit Coster Copenhagen-køb og for at gøre hvad du kan for at få det til at holde længere. Belønningen er en voucher, som du kan bruge næste gang, du køber et nyt produkt hos os. Når du skal reparere dit køb, giver vi det dobbelte tilbage af det, du bruger på at reparere det. Sørg for at følge vores retningslinjer nedenfor for at kvalificere dig til din voucher.
Så når du endelig mangler noget nyt at have på inderst inde, kan du bruge din voucher.
BELØNNING FOR PRODUKT FØRSTEHJÆLP
Hvis du beslutter dig for selv at reparere din vare eller få repareret den/det af din lokale skrædder, bedes du vedhæfte et billede af problemet og evt. kvitteringen i en e-mail til vores kundeservice customerservice@costercopenhagen.com
Fandt du ikke dit specifikke problem? Bare rolig, send blot et billede af problemet, og vores kundeservice vil give dig de anslåede omkostninger og belønning.
Vi vil elske at hjælpe dig.