Indkøber

Coster Copenhagen har siden opstarten for 10 år siden været i en ekspansiv udvikling og sælges i dag i det meste af Europa. Både vores kunder og vi selv stiller store krav til omhyggelighed og rettidighed i vores leveringer og dermed vores interne processer og systemer.
Vi er i en udvikling med fokus på bæredygtighed og søger nu en indkøber, som kan være med til at videreføre disse værdier, bidrage til den fortsatte vækst og fortsat sikre et højt niveau.

Om jobbet:
Du vil blive en del af en dynamisk afdeling med en uformel omgangstone i en spændende virksomhed i vækst. Dine opgaver vil variere en del og du vil få en spændende hverdag. Den vil foregå sammen med erfarne og ambitiøse kollegaer.

Ansvarsområder:
• Med-ansvarlig for indkøb
• Produktudvikling i samarbejde med vores designer.
• Vedligeholdelse og udbygning af et stærkt leverandørnetværk
• Deltage i leverandørbesøg i Europa og Østen.
• Kvalitetsgodkendelse og reklamationshåndtering

Din profil
Vi forventer, at du er en erfaren og produktorienteret indkøber med stor passion for mode. Det er vigtigt for os, at du som person er både handlekraftig og struktureret samt at du har fremragende samarbejds- og kommunikationsevner. Du trives i en mindre virksomhed og er vant til at arbejde selvstændigt og tage ansvar. Du er positiv, har et godt humør og ønsker at sætte dit personlige præg på virksomhedens udvikling. Du skal beherske engelsk i skrift og tale på forhandlingsniveau.

Kvalifikationer
• Relevant indkøbsrelateret uddannelse
• Erfaring fra lignende indkøbs-stilling (gerne minimum 1-2 a°rs erfaring)
• Sans for godt købmandskab & forhandlinger
• Kendskab til IT-systemer (SPY er en fordel)
• Godt overblik og god til at planlægge

Interesseret i stillingen?
Send din ansøgning til produktion@costercopenhagen.com med dit CV og motiverede ansøgning. Ansøgningsfrist 23/08. Vi holder samtaler løbende til opstart hurtigst muligt.

Ved spørgsmål om stillingen, ring gerne til Lene Sparholt på tlf. 50 84 98 51.